tanforum - Re: Kerettantervek

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Kerettantervek

  • From: "Taninfo Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Kerettantervek
  • Date: Mon Oct 18 00:50:21 1999

----Eredeti üzenet----
Feladó: Dorozsmai Karoly
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 1999. október 15. 10:21
Tárgy: Re: Kerettantervek

Elnézést, ha a Tanulj továbbal kapcsolatban megsértettem. Az információm
részben a tolem tanácsot kéro gyerekektol van, részben egy oktatási
informatikusi vizsgamunkából, ami felmérte a számítógép ilyen célú
használatát, részben ismeros iskoláktól. Az illeto cég egyébként megél
anélkül is, hogy aktualizáljon ( az elkészitesre megkaptak a penzt, az
aktualizalas soha nem olyan jo uzlet, ezert van annyi nem aktualizalt
adatbazis), a gyerekekket kell sajnalni, mert szerintem az iskolak -
akarmilyen rosszul is allnak - 5000 Ft alatti osszeget (ugy tudom, itt
ilyesmirol van szo) raszanhatnanak arra, hogy a gyerekek megfelelo
tovabbtanulasi lehetoseget valasszanak. A technikai problemaat viszont
megertem.
Udvozlettel
Juhasz Agnes