fizinfo - [Fizinfo] tudomanymetria.com

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] tudomanymetria.com

  • From: Balazs Ujfalussy <ujfalussy.balazs AT wigner.mta.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] tudomanymetria.com
  • Date: Thu, 29 Oct 2020 21:11:54 +0100

Kedves Harmat Peter!

Egyetertek, zarjuk be a kutatointezeteket, fejezzuk be az on altal
haszontalannak deklaralt kutatas finanszirozasat es eresszuk szelnek a
tarsadalom szamara hasznot nem hajto kutatokat.  Legyen igy. De ha megsem
akarja ezt a tarsadalom, akkor ne probalja oket kevesebb joggal biro,
masodrendu állampolgároknak nyilvanitani. Ahogy a filmbeli Yoda mester
mondta, csinald, vagy ne csinald, probalni nem lehet.

Udvozlettel,

Ujfalussy Balazs