fizinfo - Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

  • From: Gábor Vattay <vattay AT elte.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc: Dr Győrffy Balázs <zsalab2 AT yahoo.com>, HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com
  • Date: Thu, 29 Oct 2020 14:56:38 +0100

Kedves Balázs és Zoli,

Szerintem Balázs most iratkozhatott fel erre a fizikus listára,
számára teljesen ismeretlen a környezet, nem várható el tőle,
hogy ismerje és tegezze a listatagokat. A fizikus és az orvos
kutatók világa nagyon különböző, ne kérjük ezt számon.

A kérdés most megoldódott, szerintem maradjunk barátságban
akkor is, ha egyes kérdésekben eltér a véleményünk vagy
izlésünk.

Üdv:
Gábor