fizinfo - Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

  • From: HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • To: Harmat Péter <harmat.peter AT ante.hu>
  • Cc: fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com
  • Date: Thu, 29 Oct 2020 14:52:50 +0100

Kedves Péter!

A nyilvánosság számára azt nagyon fontos rögzíteni, hogy
a személyes adatok védelme, az azok felett való rendelkezés joga mindenkire
egyformán vonatkozik,
akár állami alkalmazott, akár nem. Egész Európában, így egész
Magyarországon is.

Akinek ez nem tetszik, próbáljon szerencsét Óceániában ;)

A többiről majd inkább személyesen ...

üdv, hz