fizinfo - Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com

  • From: Dr. Győrffy Balázs <gyorffy.balazs AT yahoo.com>
  • To: HAJNAL Zoltán <hajnal AT mfa.kfki.hu>
  • Cc: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] tudomanymetria.com
  • Date: Thu, 29 Oct 2020 14:01:28 +0000 (UTC)

Kedves Zoltán!
Még tovább gondoltam a dolgot, és rájöttem, hogy a rendelet szerint valójában
csak az idézhet, akinek erre előzőleg engedélyt adtam, hiszen a nevem
odakerül az ő cikkébe, és arról engem azonosítani lehet. A cikket mindenhova
feltöltik, mindenki látja.

Mi van, ha nem értek egyet azon cikkel, amelyik engem idéz? Vajon van-e jogom
töröltetni a nevemet azon cikkekből, amelyek az én egyik cikkemet
hivatkozták? Esetleg legalább a cikk online verziójából?

Köszönöm, hogy segít ezen kérdések megválaszolásában.

Kérem ne értsen félre, én itt nem viccelek. Miután lassan öt éve foglalkozom
a tudománymetriával, én magam szeretnék leginkább tisztán látni.

Üdvözlettel és köszönettel:Győrffy Balázs

Dr Győrffy Balázs<zsalab2 AT yahoo.com> ezt írta (2020. október 29.,
csütörtök 14:48:45 CET):

Kedves Zoltán!
Tudtommal nem találkoztunk még.
Kérem segítsen a kérdések megválaszolásában: letölthetem-e az Ön cikkeit?
Letölthetek-e egy olyan cikket, amely az Ön egyik cikkét idézi? Több ilyen
cikket is letölthetek? Ezeknek a számát összeadhatom? Megnézhetem, hogy Ön
hányadik szerző? Megnézhetem a scimago-ban, hogy az újságnak mi a rangja? A
rendelet szövege szerint: "A „személyes adat” = azonosított vagy azonosítható
természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ;". Ha ezek
tényleg személyes adatok, akkor miért nem anonimok a cikkek szerzői?

Gondolom ezen publikációs és citációs adatokra vonatkozik a kérdése, hiszen
azt már megírtam, hogy a neveket ki fogjuk venni az oldalról.

Köszönettel:Győrffy Balázs

HAJNAL Zoltán<hajnal AT mfa.kfki.hu> ezt írta (2020. október 29., csütörtök
14:26:31 CET):

OK, akkor ha Ön önöz, kénytelen vagyok én is önözni, nehogy udvariatlannak
tűnjek.
Vagy akárcsak annak tüntessen fel Ön.

Amennyiben Ön munkát ajánlana nekem, kedves Balázs,
kérem keressen engem Ön a [fizinfo] listán kívül.
Megfelelő díjazásért szívesen segítem eligazodását Önnek a polgári jog
útvesztőiben,
de fel kell hívnom az Ön figyelmét, hogy ezen a területen nálam avatottabb
szakértőket is találhat a piacon Ön.

Üdvözli Önt: hz