fizinfo - Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Sun, 22 Feb 2015 20:11:28 +0100 (CET)

On 22 Feb 2015 at 13:29, HAJNAL Zoltán wrote: >
> Szomorúan osztom meg az alábbiakat, de sajnos ide tartozik.
> A klímaváltozás eredetét feszegető tudományos kérdéssel
> kapcsolatban ez nem ad érvet sem a humán eredetű, sem a naturális
> érveléshez, mégis fontos kiegészítő információ, különös
> tekintettel a többszöri "deliverable" kitételre.
>
> Sokan tudják: ez a bevett angolszász kifejezés üzleti megbízás vagy
> pályázati vállalás teljesítésének igazolásakor.
>
> Ebben a cikkben az előbbiről lehet csak szó, több mint 1 millió
> dollár értékben:
> http://www.nytimes.com/2015/02/22/us/ties-to-corporate-cash-for-climate-ch
> [...]
3) A klímahisztéria is milliárd dolláros üzleti érdekeket szolgál,
például a CO2-kvóta kereskedelem, valamint a szél- és naperőművek gyártói
üzleti érdekeit. 4) A Greenpeace hiteltelen szervezet, olyan
dilettánsokból áll, akik számára a természetvédelem nem tudományos téma,
hanem vallás. Soha nem riad vissza attól, hogy ellenfeleivel szemben mocskos
eszközöket alkalmazzon. Amíg a nevezett kutató elleni vádakra nincs
bizonyíték, csak a Greenpeace puszta állítása, addig ezeket a vádakat nem
vehetjük készpénznek. (Egyszer valaki a Greenpeace anyagi forrásait is
megpiszkálhatná.) Válas György