fizinfo - Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: Válas György <g.valas AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Tue, 24 Feb 2015 19:58:47 +0100 (CET)

On 23 Feb 2015 at 22:50, HAJNAL Zoltán wrote:

> Fussunk neki hát mégegyszer.
>
> Konkrétan semmit nem idéztem a Greenpeace-től,
> nem kommentáltam az érzelmi töltetű megnyilvánulásokat sem.
> (bár van szubjektív véleményem, szerintem az nem erre a fórumra
> tartozik)

Nagyon kérlek, szállj már végre le erről az otromba, bunkó témáról.
Teljesen lényegtelen, hogy Soon kutatásait ki szponzorálta. (Attól fogadott
el pénzt, aki hajlandó volt adni.) A lényeges az, hogy Soon kutatási
eredményei, tudományos álláspontja hitelesek-e. Amennyire én közvetett
forrásból megismertem, hitelesek. Amikor egy kutató eredményeit nem
tudják és meg sem próbálják megcáfolni, viszont _helyette_ személyében
támadják, sárba rángatják, mocskolják magát a kutatót, megpróbálják a
kutatástól idegen szempontok szerint diszkvalifikálni, a Sátán fizetett
ügynökének feltüntetni (mert a Greenpeace és elvakult hívei szemében aki
kőolajat, földgázt termel ki, az maga a Sátán), az a tudományellenes
erkölcsi fertő olyan mélysége, amelybe nem lett volna szabad a Fizinfot
lerángatnod. Ha már megtetted, legalább ne folytasd. Ez nem tudomány, ez a
legmocskosabb, legalattomosabb eszközzel folytatott presztízsharc.
Válas György