fizinfo - Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: Andras Lorincz <lorincz AT inf.elte.hu>
  • To: VARGA Gabor <vargabagoj AT gmail.com>, "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Wed, 18 Feb 2015 10:34:54 +0000
  • Accept-language: en-US

Van benne igazság: "javasolom, hogy a klímaváltozás szakmai részében
hagyatkozzunk a METEOROLÓGUSOKRA. :-) indoklásom: gondolom nem várjuk tőlük,
hogy levelezőlistájukon önálló "van-e kvantum-elektrodinamika" füzért
indítsanak. Bocs', lehet, hogy ezért a :-) -ért kikapok Tőletek..."

Az érem másik oldala a komplex rendszerek fizikája:
Introduction: The FuturICT knowledge accelerator towards a more resilient and
sustainable future
http://download.springer.com/static/pdf/791/art%253A10.1140%252Fepjst%252Fe2012-01685-0.pdf?auth66=1424255422_4a312152ca6cdbd85e2060db4e9d9161&ext=.pdf

LA

_________________________
Andras Lorincz
ECCAI Fellow
email:
lorincz AT inf.elte.hu
home: http://people.inf.elte.hu/lorincz
bio: http://lifeboat.com/ex/bios.andras.lorincz
Department of Software Technology and Methodology
Eotvos Lorand University
Budapest, Hungary

From:
fizinfo-request AT lists.kfki.hu