fizinfo - [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Globális felmelegedés --- szerintem!
  • Date: Wed, 18 Feb 2015 12:07:47 +0100

Tisztelt Kollégák!

Nagy érdeklődéssel olvastam a globális felmelegedéssel kapcsolatos leveleket, de szerintem nem a levelező listára való ez a téma. Erre az ELFT saját szolgáltatást nyújt!

*"Az **ELFT Fórum**az Eötvös Loránd Fizikai Társulat megújuló
honlaprendszerének első eleme. Célja, hogy otthont adjon olyan
vitáknak, amelyek a fizikával, a fizika kutatásával, oktatásával és
a fizika alkalmazásaival, valamint a fizikusi és fizikatanári
közélet kérdéseivel foglalkoznak. Az ELFT Fórum egymástól
tematikusan elkülönülő vitafórumokból áll.**"*

*http://forum.elft.hu/*

Ne gondolja senki, zavar a *FIZINFO*-n levelezés, azért kellene a fórumon vitázni, mert itt tematikusan egy helyen kényelmesen olvashatóan megmarad mindenki hozzászólása. Ha valaki végig olvasná még egyszer a hozzászólásokat, akkor sokkal kényelmesebben és hatékonyabban tehetné. Nagy segítség lehetne ez a tanár kollégáknak....

Härtlein Károly
*http://goliat.eik.bme.hu/~hartlein/*