tanforum - Re: Re:HalfOFF [Tf] KFKI velemeny

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Re:HalfOFF [Tf] KFKI velemeny

  • From: "Knausz Imre" <knauszi AT freemail.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: Re:HalfOFF [Tf] KFKI velemeny
  • Date: Fri Sep 5 23:07:01 2003

Bar nem vagyok sem nyelvesz, sem kommunikacios kutato, de megis:

Ez ket teljesen kulonbozo kerdes. A "tilde" spanyol szó, amely belyeget
jelent, illetve azt a hullamos ekezetet, amely az n betu fole kerulhet a
spanyolban. Nalunk a tipografiai nyelv mar joval a szamitogep megjelenese
elott is hasznalta a ~ jel megnevezesere. A "kukac" kerdese egyaltalan nem
rejtelyes: ilyen az alakja, az eredeti jelentes pedig teljesen elhomalyosult
(es kulonben sem tudunk angolul, de ez ebben az esetben nem is fontos).
Udv
Knausz Imre
knauszi AT freemail.hu
http://web.axelero.hu/knauszi