tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: "TANINFO Bt." <taninfo3 AT alarmix.net>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Sun May 14 23:50:12 2000

----Eredeti üzenet----
Feladó: Nagy László
<nlaca AT podmaniczky-bp.sulinet.hu>
Címzett:
tanforum AT sunserv.kfki.hu

<tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Dátum: 2000. május 12. 18:35
Tárgy: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

>Hello !
>

>És hogy mikor ? Minden délután szabadon belehet menni a géptermekbe,
>informatika órán szaktanárokkal egyeztetett keresés megy.
>Fizika órára több videót is összeállítottam már internetes és oktató
CD-ből...

Ez nagyon jó dolog, de nem minden tanárnak (ismét hangsúlyoznám a humán
tárgyak oktatóit) van ismertete, érzéske (no meg ideje és energiája) ehhez.
Továbbá: mindez feltételezi, hogy a gyerekek már valahonnan tudják kezelni a
gépet, a különféle alkalmazásokat stb. Ha ezt nem az iskolában tanulják,
akkor hátrányba kerülnek azok, akiknek nincs otthon gépük. Ezek nem is
tudnak az iskolában se gyakorolni (alapok híján) vagy ha igen, ahhoz tanár
kell - ez pedig már vagy "társadalmi munka", vagy óra, amit a szabad
órakeretből kellene elcsípni.
Juhász Ágnes