tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: "Fodor Zsolt" <fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Tue May 16 22:10:33 2000

Tisztelt Kollegak!

> Mint a nevében is benne van ez a keret, nekünk kell kitölteni/kibovíteni .

Lehet, hogy furcsan hangzik, de ha valaki nem olvasta el a fenti
dokumentumot, ugyan tegye mar meg, es mondja el, hogy mivel
tudja a rendelkezesre allo ido alatt kiboviteni. Nekem az az
erzesem, hogy elhagyni kell belole, hogy beleferjek az oraszamba.
:-((
/Most kifejezetten a szamitastechnikara, matematikara, fizikara
gondolok a gimnaziumban, a tobbirol nincs informaciom./

Tisztelettel: Fodor Zsolt