tanforum - [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus

  • From: Bertók Csaba <bertok AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] Re: [Tf] oktatás informatikus
  • Date: Mon May 15 06:12:57 2000

T lista!

Megállapítható a szokásos betegség. Kivánság szinten megfogalmazódott, mit
is kellene
az oktatásinformatikusnak tudni, meg tenni, de ha elolvasod a tematikát
........8-((((((

Üdv:
Csaba
Bertók Csaba közoktatási rendszergazda
4300 Nyírbátor. Dózsa György utca 4.sz.
lakás: (36) 42-282-479 mobil: (36) 60-475-650
iskola:(36) 42-281-297
bertok AT matavnet.hu

> [...]
| oktatási informatikus és a rendszergazda két külön dolog. Rendszergazdai
| feladatokra lehetőleg ilyen végzettségű szakembert kell alkalmazni, de ha
| mindenképpen a pedagógus-továbbképzéssel akarják ezt megoldani, akkor
| iskolázzanak be olyan tanfolyamra, amely erre készít fel (bár nem biztos,
| hogy ez megfelelő alapképzettség híján eredményes lehet). Fontos, hogy a
| tanárok között legyenek olyanok, akik tudják, hogy lehet az informatikát
| használni saját tantárgyuk tanításában, illetve a nevelésben, a gyerekek
| egyéb programjainál stb.., és ebben segíteni tudnak a kollégáiknak is.
Erre
| találták ki az oktatási informatikust, és nem kellene az ilyen képzéstől
| elriasztani pl. a humán szakosakat, akik szerintem rosszul lesznek, ha
| meglátják ezeket a vizsgakérdéseket. (És főleg, hogy ha kiderül, hogy ez a
| képzés célja is, és az, hogy - ahogy hallottam - nem igazán szeretik, ha
| valaki a dolgozatában "csak" elemzi, hogy valamely területen hogy
| használható az informatika, mi a kínálat stb., és nem maga csinál pl. egy
| honlapot)
| Juhász Ágnes
<Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
| Címzett: A TANFORUM tukrozese