tanforum - [Tf] Felugyeleti dij

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Felugyeleti dij

  • From: "Boldog Ferenc" <boldog AT fellner.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Tf] Felugyeleti dij
  • Date: Tue May 16 13:28:21 2000

Hello!

Par sor a szakmai irasbeli vizsga megbizoi levelebol, amit ma
kaptam kezhez.

" A felugyeloi feladatok ellatasaert a szakmai vizsgadij es a
vizsgaztatasi dijak kereteirol szolo 5/1996 (VI. 4) MüM - MKM
egyuttes rendelet....
283.- Ft/ora Ft illeti meg."

Ez 60 percet jelent. A levonasok utan (nem szamoltam pontosan
utana) kb. 140-150 Ft/ora netto jovedelemhez jutok.
Ezt, csak ugy jatszasibol, a 45 perces tanitasi oradijra konvertalva
netto kb. 110-120 Ft/ora dij jon ki.

Ha valaki azt mondja nekem, hogy:

TE BAROM! MENJ BE SZIVESSEGBOL INGYEN, AKKOR
MORGAS NELKUL MEGTESZEM. DE A KEDVES ANYUKAJAT
ALAZGASSA 110 - 140 FT-OS TETELEKKEL!

Fel is ajanlom valami nemesebb feladat hatekony elvegzesere.

Ezzel parhuzamosan hivatalosan is lemondtam az osszegrol.

Ui: Ha esetleg valaki tudja a "Szegenysorsu allami tistviselok"
egyszamlajanak a szamat, kerem irja meg, napokon belul ott lesz
az osszeg. MKM szamlaszam is jo.

Ui2: Sot... az en anyamat!

Udv:
Boldog Ferenc
Fellner Jakab Szakkozepiskola es Szakiskola
boldog AT fellner.sulinet.hu
fboldog AT matavnet.hu