tanforum - Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat

  • From: "Gracin Marko" <Gracin.tanar.EJG AT ejg-szeged.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Pokorni nyilatkozat
  • Date: Wed May 17 09:24:32 2000

> Tisztelt Kollegak!

> erzesem, hogy elhagyni kell belole, hogy beleferjek az oraszamba.
> :-((
> /Most kifejezetten a szamitastechnikara, matematikara, fizikara
> gondolok a gimnaziumban, a tobbirol nincs informaciom./

Nekem is ez jutott eszembe, amikor megdobbenve lattam, hogy a fizikat
"egyszeruen" ujrafejleceztek. Azaz az oraszam csokkent, a 10-11. oszta-
lyos anyag maradt, a 12-re attettek a 9. es 12. osztalyt.
A tobbit inkabb meg sem neztem.

A Sulinet - Ablak a vilagra konferencian lenyegeben az hangzott el, hogy
a termeszettudomanyokat akademikus szinten, teljesen feleslegesen tanit-
juk. Ezert szukseges a csokkentes. De ahogy en latom ez csupan az oraszam-
ban jelentkezik lenyegeben. Kicsit olyan "light" targyakat latok en a jo-
voben. Tanulni-tanitani nem lehet, de legalabb tudja a diak, hogy ilyen
is van...

Gracin Marko