tanforum - Simonyi Karoly: A fizika kulturtortenete CD-n

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Simonyi Karoly: A fizika kulturtortenete CD-n

  • From: Zimanyi Magdolna <mzimanyi AT sunserv.kfki.hu>
  • To: tanforum list <tanforum AT sunserv.kfki.hu>, fizinfo <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: dodi AT fs2.rec.org
  • Subject: Simonyi Karoly: A fizika kulturtortenete CD-n
  • Date: Thu Nov 11 12:51:47 1999

T. cimzettek,

elnezest kerek azoktol, akik tobbszor kapjak meg a levelet.

A Frankfurti Konyvvasaron bemutattak Simonyi Karoly: A fizika
kulturtortenete c. konyvenek CD valtozatat.

Keszito: Teletrio Kft. Budakalasz, Arpad u. 6. 2011
Telefon: (26)-340-723
Bp., Kara't u. 3. 1163
Tel./Fax: (1)-403-05-10
Tel.: 06-(20)-9438-529
E-mail:
dodi AT fs2.rec.org

Felhivtam a Kft-t, es ott Bartolf Jozsef urtol a kovetkezo
felvilagositast kaptam:

a CD elorelathatolag decemberben kerul forgalomba, ara valoszinuleg nem
haladja meg az 5000 Ft-ot. Uzleti forgalomba is fog kerulni-- meg nem
tudtak megmondani, hogy hol -- azonban megrendelheto kozvetlenul a
Kft-tol is.

A CD elkesziteset Charles Simonyi (Simonyi professzor fia, a Microsoft
ceg vezeto munkatarsa) es a Frankfurt'99 Kht tamogatta.

Amennyiben a Teletrio Kft-nek sikerul palyazati tamogatast, vagy
szponzort talalnia, elkepzelhetonek tartjak, hogy oktatasi intezmenyek
reszere onkoltsegi aron forgalmazzak.

A CD-nek elkeszitik egy valtozatat kifejezetten vakok reszere,
varhatolag a jovo ev elejere.

A CD nemetnyelvu valtozatat egy nemet kiado fogja forgalomba hozni,
elorelathatolag a jovo ev vegen.

--------------------------------------

Mindezen sok orvendetes hir mellett csak az kedvetlenit el, hogy miert
nem lehetett a CD megjeleneserol eddig hallani?

Magam a frankfurti konyvvasar CD-ket bemutato standjan keresgelve szinte
veletlenul bukkantam ra, ott sem hivta fel ra semmi sem kulon a
figyelmet. De nem szerepel sem a CD, sem pedig a kiallitason nemet
kiadasban ugyancsak szereplo konyv emlitese a Frankfurti Konyvvasar
magyar Web lapjan (www.frankfurt.matav.hu) sem, s nem talaltam a
kiallitason hozzaferheto tajekoztato fuzetekben sem. S bar elegge
alaposan igyekeztem a konyvvasarral kapcsolatos sajtonyilatkozatokat,
ujsagcikkeket figyelemmel kiserni, ott sem talalkoztam sehol sem a
konyv, vagy a CD emlitesevel.

Udvozlettel

Zimanyi Magda

KFKI Reszecske- es Magfizikai Kutato Intezet !Tel: (+36-1)-395-9242
Szamitogep Halozati Kozpont ! (+36-1)-395-9220/1342
H-1121 Budapest,Konkoly Thege Miklos ut 29-33!FAX: (+36-1)-395-9151
Levelcim: H-1525 Budapest 114, Pf. 49 ! (+36-1)-395-9221
E-mail:
mzimanyi AT sunserv.kfki.hu

  • Simonyi Karoly: A fizika kulturtortenete CD-n, Zimanyi Magdolna, 11/11/1999