fizinfo - Re: [Fizinfo] Vita és valami más is?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Vita és valami más is?

  • From: Woynarovich Ferenc <woynarovich.ferenc AT wigner.mta.hu>
  • To: László Ropolyi <ropolyi AT gmail.com>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Vita és valami más is?
  • Date: Sat, 13 May 2017 18:01:40 +0200

Kedves Ropolyi László!

Ha jól értem hozzászólásod alább idézett utolsó bekezdését, a CEU-KEE
kettősség és a részecske-hullám kettősség egymás mellé állításával egy
helyzet politikai megítélése és a szaktudományos kompetencia közötti
korreláció kérdését/lehetőségét veted fel. Nyugtass meg, hogy csak
viccelsz! (Bár mondjuk egy tudományszociológustól egy
szocializmus-viselt országban ez egy elég hülye vicc.)

Üdv: Woynarovich Ferenc