fizinfo - Re: [Fizinfo] Észrevétel némely fizikusok vitakultúrájáról...

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Észrevétel némely fizikusok vitakultúrájáról...

  • From: György Szondy <gyorgy.szondy AT gmail.com>
  • To: wolf.gyorgy AT wigner.mta.hu
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Észrevétel némely fizikusok vitakultúrájáról...
  • Date: Mon, 13 Jan 2014 22:41:05 +0100

Kedves Wolf György, tisztelt Listatagok!

Köszönöm a hozzászólást, és azt gondolom, hogy Önnek teljesen igaza van
abban, amit leírt, főként a (finoman fogalmazva) túlzott vehemenciám miatt.
Ezért ezúton is* szeretném megkövetni* mind a hozzászólókat, mind pedig a
fórum igen tisztelt olvasóit.

A "tudományos eredmények közzétételének jól kidolgozott módjai" kapcsán is
általában egyetértek. Egyetlen megjegyzésem volna ehhez, mégpedig az
Einstein elmélet körüli indokolatlan misztikum. Ugyanis ez a misztikum
lehetetlenné teszi ennek a jól kidolgozott módnak a használatát. Az
áltrelről szokták mondani, hogy "sokan tanítják, kevesen értik". Azt
bírálni, annak érvényességét, mindenhatóságát megkérdőjelezni eretnekség.

Nagy örömömre szolgált, és komoly előrelépésnek érzem, hogy ezen a fórumon
legalább egyértelmű konszenzus alakult ki arról, hogy az Einsteini elmélet
nem a végleges, csak hogy éppen egyelőre nincs ennél jobb.

Én magam majdnem 5 éve elkészültem a munkámmal, de sajnos ezek miatt a
tabuk miatt akkor nem sikerült publikálni. Hiába volt hozzá a szükséges 2
referens, egy harmadik olyan patáliát csapott, hogy a cikket végül levették
az arXiv.org-ról. Az elmélet egyébként egyszerű, tetszetős, és az Ön által
leírt mindkét követelményt könnyedén teljesíti. Részemről elvégeztem azt a
munkát, amit kitűztem magam elé, nem látom értelmét sem a további munkának,
sem a további árnyékbokszolásnak. Az új megközelítés elérhető az alábbi
címen: http://vixra.org/abs/1312.0222 , illetve letölthető
http://vixra.org/pdf/1312.0222v1.pdf Néhány egyéb érdemleges publikációm is
fellelhető az arXiv.org-on.

Használják egészséggel - már akit érdekel.

Megköszönve türelmüket és figyelmüket, üdvözlettel:
Szondy György

2014/1/13 Wolf Gyorgy
<wolf.gyorgy AT wigner.mta.hu>