tanforum - [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)
  • Date: Wed Jun 19 15:11:01 2002

Üdvözletem!
----- "Gulyas Laszlo"
<gulyas AT lilla.pollak.sulinet.hu>
-----
Subject: Re: [Tf] Diakhitel

> Szerintem, a mai politikai helyzetben foleg, de altalaban is meltatlan a
> listahoz a tema es annak talalasa is.

Kedves László!
Téged is elért a nagyon veszélyesé váló "immunis" állapot, ezért becsukod a
szemedet
és azt mondod magadnak és nekünk, hogy ezzel ne foglalkozzunk, mert
"méltatlan"
(talán mert politikai ize van... , vagy mert nem "saját szájad" íze van...
[vö lentebb:
"hangulatkelto"] ;-)
Ezért védekezni kezdesz az információ, (az igazság ellen) ahelyett, hogy
odafigyelnél
a dolgokra, mi is történik valójában.
Sokmindent a szonyeg alá lehet söpörni azzal, hogy ilyen-olyan "cimkéket"
ragasztunk rá!
Csak nehogy a végén alaposan megbánd azt ami addig történt, amíg a fejed a
homokba dugtad!
Egy tanár, aki az információ hiteles közvetítoje, (vagy egy informatikus)
a tények figyelmen kívül hagyására biztat, csak azért, mert az a saját
"hangulatát"
megváltoztatná? Én inkább becsülöm a "szkeptikus"-nak mondott tényeket
tisztelo
hozzáállást nem csak természettudományos, hanem társadalmi kérdésekben is.

> Vedekezni a magam modjan tudok csak: az ilyen levelek olvasatlanul a
> kukaba kerulnek. Nem hagyom magamra kenyszeriteni egyik oldal
hangulatkelto
> irasait sem.

Védekezz, remélem mások az igazság helyett inkább a bujtatott csúsztatások
ellen fognak védekezni :-)
/Riki