tanforum - [Tf] Diakhitel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Diakhitel

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: "[tanforum]" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Diakhitel
  • Date: Tue Jun 18 16:36:00 2002

Az alábbi üzenet valóságtartalmát szeretném csekkoltatni, én is kaptam, de
szeretném tudni mi igaz belőle NAGYON FONTOS!!!
Ha igaz, akkor "Komoly Baj" lehet belőle, mivel van olyan ismerősőm, (és
gondolom nektek is) aki már felvett valamennyi pénzt!
/Riki
--- Ezt kaptam: ---

Add tovább, ha van érintett a környezetedben! Subject: NAGYON FONTOS:
diakhitel Sziasztok! Ha van az ismeroseitek között olyan, aki vett fel
diákhitelt, akkor az alábbiakra mindenképpen hívjátok fel a figyelmét! Nem
akarom nagyon belekeverni a politikát, de suttyomban beleépítettek most
szociális felebarátaink egy csapdát a diákhitelbe, így az kockázatossá vált.
Utána lehet nézni, ha kételkedtek: