tanforum - Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

  • From: Szalayne Tahy Zsuzsa <sztzs AT aeg.c3.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)
  • Date: Wed Jun 19 15:41:01 2002

Udv!

Kedves /Riki! (azt hiszem, Te irtad)

Alabbi idezeteid sajnos manapsag igencsak politikai szinezetuek. Amikor
a diakhitelt bevezettek, akkor is leirtad ugyanezeket?
Nalunk a diakokat tajekoztattuk a lehetosegrol, felhivtuk a figyelmuket
arra, hogy a szabalyzatot alapossan olvassak el, es gondoljak meg,
kepesek lesznek-e vallalni a felteteleket (lesz-e tobb penzuk biztosan a
visszafizetes idoszakaban). Kesobb, megkerdeztem nehany diakomat, hogy
felvettek-e a hitelt, mire azt mondtak, hogy nem (aki kepes teljesiteni
a felteteleket, annak minek felvenni, aki meg nem, annak nem szabad
felvenni.)
En nem olvastam vegig a szabalyzatot. Megiscsak "erett" embereket erint,
de engem nem. A diak dolga donteni, es a tanar ne agitaljon, se ra, se
ellene. Igy szerintem a tema nem tartozik a tanforumra sem.

> Téged is elért a nagyon veszélyesé váló "immunis" állapot, ezért becsukod a
> szemedet

Nem, eddig is nyitva tartottam, es nem hagytam, hogy politikai
mezesmadzagal etessenek
(A ped beremelest is csak akkor fogom ertekelni, a megtortenik es utana
is szinten tartodik - inflacio...)

--
Szalayne Tahy Zsuzsa

sztzs AT aeg.c3.hu