tanforum - [Tf] Meltatlan a tema

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Meltatlan a tema

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Meltatlan a tema
  • Date: Fri Jun 21 10:26:01 2002

Üdvözletem!
(Témát váltottam, mert témát (váltottunk ;-)
"Meltatlan a tema"
Kommentálok:
----- Turóczi Ferenc"
<blathy AT axelero.hu>
------
Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

> Régen szólaltam meg, mert olyan idoket éltünk (élünk), amikor
> valaki véleményével, okkal vagy ok nélkül mélyen megbánthat másokat.

Ha bármely levelem bántó lenne (volt) esetleg valakire nézve megbélyegzo,
akkor nyilvánosan elnézést kérek!
(Hasonlóan Károlyhoz, aki a "másik oldal"-on bántó soraiért már elnézést
kért.)

> igazságtalannak tartom, ha valaki néhány leirt, kimondott gondolat alapján
> sommás ítéleteket alkot másról, és elhelyezi a egy skatulyában, ráadásul
> nagy nyilvánosság elott.

Ebben egyet értünk!
Magam is igazságtalannak éreztem, amikor G. László és társai "fidesz
propagátornak" tituláltak itt a listán annak ellenére, hogy mindvégig
visszautasítottam a diákhitel kérdés "politikai szemüveggel" történö
értékeléseit! Eredeti "Diakhitel" témában írt levelem tényszeru volt
és személyeskedéstol - politikai vélemény nyilvánítástól mentes, a
listára küldött "hatarido = majus20+60nap" témájú tisztázó levél
úgyszintén tárgyszerü informacio kozlo levelnek irodott,
mindkét levelem pontosan idezte az informacio forrását is!
Számomra a tények és a teendök tisztázásával a szál véget is ért!

<uj téma: [Tf].diakhitel='nem off'>
Bár az oktatás ügyének támogatása nem csak tanár-oldalon,
de diák-oldalon is fontos! Ma is boven vannak akik csak munka
mellett tudnak tanulni, mert a diákhitelt nem vették (vehették)
igénybe. Ez pedig igen is az oktatás támogatásának egyik formája,
és nem csak egy szerzodés egy pénzintézet és egy személy között!
Talán nem véletlenül tartozik az OM hatáskörébe!
Ha a diákhitel kockázatos, kevés stb... az probléma, csak úgy mint
az új pedagógus bértábla a tanár-oldalon (ami akár a "régi bértábla"
is lehetne)
</uj téma>

> Rólad van szó kedves RIKI. Velem is megtetted már ezt (ráadásul egy
> Sulinetes
> cím mögül, aláírás nélkül, bár késobb egy csak nekem irt levélben
> bemutatkoztál),

Ezt akkor már megtárgyaltuk mi is és a lista is, a nevemet
figyelmetlenségbol hagytam le, mert a másik fiókom kiirja, ez meg nem...

> akkor is felháborodtam, most is, ha közvetlenül nem is vagyok érintve a
> dologban.

Az is felháborító, ha a hiteles igazságot politikával, vagy sértodéssel
"leöntve"
próbálják meg szalonképtelenné, hiteltelenné tenni!
Ez ugyanis egy csúsztatás!
És így valóban méltatlanná válik -vagy méltatlanná tehetö- egy téma!
(Mit gondoltok kinek az érdeke ezt méltatlanná tenni?)
Azt amit még mindig méltónak érzek belole azt egy új téma szálon elindítom
és azt szeretném, ha az a téma szál már nem válna méltatlanná!
/Riki