tanforum - Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

  • From: "Ladanyi Gusztav" <gusty AT ladanyi.com>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)
  • Date: Thu Jun 20 14:31:00 2002

> hogy a tényeket vizsgálva nyitott szemmel és !!ne politikai!! szemüveg
> szűrőn keresztül fogadjuk az oktatást érintő információkat!

Sajnos az említett információnak semmi köze az oktatáshoz. Itt egy
személy
és egy hitelintézet szerződéses viszonyáról van szó. Ennek semmi köze
az oktatáshoz.

Egyébként egy május 21-én keltezett szerződésmódosítás nem valószínű,
hogy az új kormány műve, hiszen egy ilyet elő kell készíteni, stb.

gusty