tanforum - Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT axelero.hu>
  • To: <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)
  • Date: Thu Jun 20 18:41:01 2002

Üdv a Listának!

Régen szólaltam meg, mert olyan idoket éltünk (élünk), amikor

valaki véleményével, okkal vagy ok nélkül mélyen megbánthat másokat.

Most is csak azért teszem, mert nem tudom megállni, hogy szó nélkül hagyjam:

igazságtalannak tartom, ha valaki néhány leirt, kimondott gondolat alapján

sommás ítéleteket alkot másról, és elhelyezi a egy skatulyában, ráadásul
nagy nyilvánosság elott.

Rólad van szó kedves RIKI. Velem is megtetted már ezt (ráadásul egy
Sulinetes

cím mögül, aláírás nélkül, bár késobb egy csak nekem irt levélben
bemutatkoztál),

akkor is felháborodtam, most is, ha közvetlenül nem is vagyok érintve a
dologban.

Turóczi Ferenc