tanforum - Re[2]: [Tf] Diakhitel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re[2]: [Tf] Diakhitel

  • From: "EDO-Elektro kft." <edoelekt AT freemail.hu>
  • To: HunyadiMatyasGimnazium <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re[2]: [Tf] Diakhitel
  • Date: Wed Jun 19 12:36:06 2002

Hello HunyadiMatyasGimnazium,

2002. június 19., 9:29:59, írtad:

> --- E.Elektro részére: ---
> És ez a levél mint ilyen itt és most nem akar fidesz propaganda lenni, hanem
> egy fontos oktatási kérdés.
> Örülnék, ha a levél tartalmi részét kérdojeleznéd meg, és azzal érvelnél,

Természetesen értem a levél tartalmát de az elmúlt idõkben nagyon sok
hasonló hangvételû és tartalmú E-Mailt és SMS-t kaptam váratlanul és
kéretlenül:

Hasonlatosan a suttogó propagandához.

> hogy a levél nem felel meg a valóságnak, és ezt bizonyítanád is. Akkor
> valóban megnyugodnék írásodtól,

Nincs szükség a levél valóságának bizonyítására, hiszen (tudtommal)
minden érintett levélben megkapta a módosításokról szóló értesítést,
ha nem akkor nyilvánosan megtekinthetõ a http://www.diakhitel.hu/
címen.

> ugyanis nekem van olyan ismerosöm, akit ez nagyon is komolyan érinthet.

Sajnos engem egyáltalán nem érint a dolog.
Nem azért mert ne lenne gyermekem, vagy nem lennének alkalmasak a
továbbtanulásra, hanem a közalkalmazotti bérbõl, még a diákhitel
igénybevételével sem tudja a család 3 gyermeknek a tanulását
finanszírozni. Egynek sem.

> De nem tartom etikusnak, hogy saját (politikai?) megyozodésedbol kifolyólag
> csípobol tüzelsz, és azt állítod
> hogy ez egy pusztán "propaganda" levél, és mint ilyent megkérdojelezed itt a
> listán. Ettol nem nyugodtam meg!

Igen. Lehet, hogy kicsit elhamarkodottan adtam teret az indulatomnak,
ezért bocsánatot kérek. Politikai meggyõzõdésem már nagyon régen
elszállt.
Azóta a politikát megfelelõ mértéktartással és távolságból szemlélem
és háborodom fel mind az egyik, mind a másik, harmadik, stb párt
szélsõségein,
túlkapásain.

> Ezek szerint még igaz is lehet!?

Mint késõbbi leveledben írod megbizonyosodtál róla, hogy igaz.

--
Üdvözlettel,
Pribojszki János

Hírlevél olvasással keress pénzt!!!