tanforum - Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema (=strucc politika)
  • Date: Thu Jun 20 14:22:01 2002

Üdvözletem!
----- "Dorozsmai Karoly"
<kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
------
Sent: Thursday, June 20, 2002 10:13 AM Subject: Re: [Tf] Meltatlan a tema
(=strucc politika)

> Aki felvette, majd utananez a felteteleknek! Miert kell ebbol politikai
> propagandat csinalni es raadasul miert itt!

Kedves Károly,
Kérlek olvasd vissza a leveleket és azt a levelemet amire Gulyás
László reagált. Ezután részére írt nyílt válaszom logikus volt!
A lista archivum igazolja, hogy "politikai kérdést" nem én csináltam
ebből a témából sőt, reakcióim is éppen arra hívták fel a figyelmet,
hogy a tényeket vizsgálva nyitott szemmel és !!ne politikai!! szemüveg
szűrőn keresztül fogadjuk az oktatást érintő információkat!
Nyilatkozataimmal éppen a politikailag elfogult álláspontot(okat)
utasitottam vissza!
Az eredeti levelem amire László írt:

// Az alábbi üzenet valóságtartalmát szeretném csekkoltatni, én is kaptam,
de
// szeretném tudni mi igaz belőle NAGYON FONTOS!!!
// Ha igaz, akkor "Komoly Baj" lehet belőle, mivel van olyan ismerősőm, (és
// gondolom nektek is) aki már felvett valamennyi pénzt!
// /Riki
// --- Ezt kaptam: ---
// ...

Ez alapján részemről visszautasítom, a lentebb következő soraidat, és azt
hogy ez a témanyitó levelem "méltatlanul" közelített volna a diákhitel
ügyéhez!

---további idézet részek D.Károlytól: ---
> Nincs valami PÖCS

(Azt hiszem ezen soraid inkább méltatlanok egy tanári fórumhoz)

> (Plgári Öntevékeny Csoportok) flame lista? Ott lehetne ezzel
> nyomulni! Reszemrol: tenyleg meltatlan, agitativ tema!

Kérdezem tőled: Mire is akartalak én téged agitálni?
Fenti nyilatkozataidat személyedhez és a listához méltónak tartod-e?
/Riki