tanforum - Re: [Tf] Diakhitel

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Diakhitel

  • From: "HunyadiMatyasGimnazium" <suli60 AT f1.bp.sulinet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] Diakhitel
  • Date: Wed Jun 19 09:30:01 2002

Üdvözletem!
----- From: "Szalayne Tahy Zsuzsa"
<sztzs AT aeg.c3.hu>
-------

E.Elektro:> > Nem értem miért kell a listára küldeni a fidesz propagandát.

A különféle propaganda szövegek féligazságokat és egyoldalú információkat
hintenek el..
Ezért kérdeztem, ti mit tudtok róla. (???) Mi igaz belole?
- Elég tényszerünek tünt a levél, konkrét idézetekkel. (!)
A tanfórumon pedig úgy tudom, minden oktatást érinto téma honos.
Ha van köztetek jogász, jó lenne, ha itt a listán reagálna!

--- E.Elektro részére: ---
És ez a levél mint ilyen itt és most nem akar fidesz propaganda lenni, hanem
egy fontos oktatási kérdés.
Örülnék, ha a levél tartalmi részét kérdojeleznéd meg, és azzal érvelnél,
hogy a levél nem felel meg a valóságnak, és ezt bizonyítanád is. Akkor
valóban megnyugodnék írásodtól,
ugyanis nekem van olyan ismerosöm, akit ez nagyon is komolyan érinthet.
De nem tartom etikusnak, hogy saját (politikai?) megyozodésedbol kifolyólag
csípobol tüzelsz, és azt állítod
hogy ez egy pusztán "propaganda" levél, és mint ilyent megkérdojelezed itt a
listán. Ettol nem nyugodtam meg!
Ezek szerint még igaz is lehet!?
--- E.Elektro vége ---

Sz.T.Zsuzsa: > Mert a Fidesz nem politizalhat ugy, ahogy szeretne, ezert
nepi mozgalmat
> indit.

Na ez már politikai kérdés...
:-)