tanforum - [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kirstat

  • From: Kiss Geza <kjg AT freemail.hu>
  • To: Tanforum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] kirstat
  • Date: Tue Oct 16 21:03:01 2001

Udv mindenkinek!
A targy a targy: olvastam a remtorteneteket es nagyon orultem, hogy nalunk
semmi ilyesmi nem jelentkezett. Hiba nelkul lement minden, nem kellett
memoria, viszonylag gyors volt (Celeron 266, 32Mb, WinNT4). Mindent
megcsinaltunk, kinyomtattuk, lementettuk, flopira tettuk: oke. Es akkor: a
kezikonyv szerint a kuldes utan felajanlja a szallito level nyomtatasat. Nem
ajanlotta. Kikerestem a menubol, de: biztonsagi kerdes utan: runtime error
'13' type micsmacs. Masik nyomtatoval (es driver) is, csak a
szallitolevelnel.
A kerdesem: talalkozott-e valaki ezzel (allitolag masoknal megy, a heldesk
elerhetetlen) es mit lehet tenni. Illetve: mivel minden egyeb rendben van,
nem lehet-e a szallitolevelet kivaltani egy gepelt valtozattal, ha igen, mi
szerepeljen rajta?
Es meg: a lemezre 20k az anyag. Hibat ugyan nem jelez, de nem keves-e?
Kiss Géza