tanforum - Re: [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kirstat

  • From: Turóczi Ferenc <blathy AT matavnet.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kirstat
  • Date: Fri Oct 19 08:11:01 2001

From: "Pattantyús"
<apatyi AT mail.matav.hu>
To:
<Tanforum AT sunserv.kfki.hu>
Sent: Thursday, October 18, 2001 11:03 PM
Subject: [Tf] kirstat

> ....... az elkepeszto
> eredmeny: az adatok helytelenek a kinyomtatott lapokon.
> A kirstat osszekoto telefonon megnyugtatott: mashol is van ilyen problema.
> Azert csak kuldjem be az elso 4 lapot, de mas szinu tollal a helyes
adatokat
> adjam meg, javitsam ki.
> Megtettem.
> 2001-et irunk es a szamitogépbe bevitt, leellenorzott adatokat piros
tollal
> kijavitva kell az Oktatasi Miniszteriumba bekuldeni.
> No komment.
>
> Pattantyus Sandorne

Szerintem azert annyi kommentart meger a dolog, hogy mindezert valamilyen
"Szomoru Mano Kft " nyilvan jelentos osszegeket bezsebelt. Termeszetesen aki
dolgozik az teveszthet is. Kerdes, hogy mi az ami meg tureshataron belul
van,
es mi az, ami mar nem fer bele. Ha nem fer bele, van-e kovetkezmenye a
dolognak,
vagy majd a hibak javitasaert jaro ellentetelezest is az adofizetokkel
nyeletik le.

Udvozlettel: Turoczi Ferenc