tanforum - Re: [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kirstat

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kirstat
  • Date: Fri Oct 19 08:24:01 2001

Udvozletem!

Turóczi Ferenc irta (19 Oct 2001, 8:06)
"Re: [Tf] kirstat" targyu leveleben:

> Szerintem azert annyi kommentart meger a dolog, hogy mindezert valamilyen
> "Szomoru Mano Kft " nyilvan jelentos osszegeket bezsebelt. Termeszetesen
> aki dolgozik az teveszthet is. Kerdes, hogy mi az ami meg tureshataron
> belul van, es mi az, ami mar nem fer bele.

IMO ha programrol van szó, amit nagyon sokfele nagyon sokfele
szemelyzet hasznal, eleg sokminden belefer. Egy program soha
sem hibamentes, ez termeszetes, A fontos az, hoyg keszitoi es
kezelo i oldalon is meg legyen a joszandek es a lehetoseg az
optimalis hasznalathoz. Eddig OK! Ket dolog viszont nem:

1. A helpdesk golyostollat javasol. Ez minositeni sem tudom,
legalabb is szalonkepesen nem.

2. Amikor sokan hoborhunk es vegul is utana kell jarnia annak,
akinek ez a dolga (helpdesk), a dolgot jo eroteljes hm... [eredeti
kifejezés törölve] letolással kezdi, miert nincs a nyomtato jol
telepitve! (Meg mindenfele konyv olvasgatasat emlegeti, amikor a
kir-stat konyv egy szot sem szot a true type fontok grafikus
nyomtatasarol...) A help-desk megfedd mindket: szereptevesztes!
Nem mi vagyunk azokert, akik e program uzemeltetesen
dolgoznak, hanem forditva! Nem letolast meg kioktatast kellene
adniuk, hanem szakkszeru tanacsot (Mint amit ma reggel [tegnap
este?] a programozok, koszonet nekik erte, meg is tettek a kir-stat
listan...)

A program kezd alakulni -- a tavalyihoz képest erõteljesen javult!
Az üzemeltetés is kialakul elõbb-tób... Reméljük!

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu