tanforum - [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kirstat

  • From: Pattantyús <apatyi AT mail.matav.hu>
  • To: Tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Tf] kirstat
  • Date: Thu Oct 18 22:51:01 2001

Udvozletem!
A statisztika - rengeteg bosszankodas mellett - nalunk is elkeszult. Hozza
szoktam, hogy nem ugyanazokat a fogalmakat hasznalja, mint az Oktatasi
Torveny. (lasd: magantanulo - felmentett tanulo, fogyatekos tanulok normal
iskolaban, stb.), hogy nem ismeri az igen - nem szavakat, stb. Mikor mar
azt hittem minden kesz es nincs hibajegyzek a teljes ellenorzeskor sem,
akkor kinyomtattam. Ekkor jott a hideg zuhany: a tablazatok nem azokat az
adatokat tartalmaztak, mint amit bevittem, illetve amit kepernyon lattam. A
haromjegyu szamok ketjegyuek, a ketjegyu szamok egyjegyuek lettek, es sok
egyjegyu szam nem szerepelt a kinyomtatott lapon. Persze azt gondoltam rossz
napja van a nyomtatonak. Ujra inditas, nyomtato-driver telepites, mas
nyomtato csatlakozas, stb. probalkozasok utan is maradt ez az elkepeszto
eredmeny: az adatok helytelenek a kinyomtatott lapokon.
A kirstat osszekoto telefonon megnyugtatott: mashol is van ilyen problema.
Azert csak kuldjem be az elso 4 lapot, de mas szinu tollal a helyes adatokat
adjam meg, javitsam ki.
Megtettem.
2001-et irunk es a szamitogépbe bevitt, leellenorzott adatokat piros tollal
kijavitva kell az Oktatasi Miniszteriumba bekuldeni.
No komment.

Pattantyus Sandorne