tanforum - [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] kirstat

  • From: Kiss Geza <kjg AT freemail.hu>
  • To: Techninfo <techinfo AT lista.sulinet.hu>
  • Cc: Informatika <informatika AT lista.sulinet.hu>, Tanforum <tanforum AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] kirstat
  • Date: Fri Oct 19 19:28:01 2001

Udv!
Elozo levelemre egyetlen reagalast sem kaptam, remelem azert meg tudok
levelezni a listakikal.
Tehat: a kirstat program minden gond nelkul futott, mignem a szallitolevel
nyomtatasanal a runtime error '13' type micsmacs-al elszalt a program. Itt
tartottam a multkor, most eszembe jutott, hogy mas iskolaet megprobalom
kinyomtatni. Minden masik iskolaet gond nelkul kinyomtattam, csak a mienket
nem. Arra gondoltam, hogy az OM szam alapjan kikeresett kozponti adatokkal
van a baj, de azert megkertem egy masik iskolat, hogy ellenorzeskeppen
nyomtassa ki a mienket. Siman kijott. Nem ertem. Nagyon idegesit azonban,
raadasul a fonokom azt allitja, hogy en vagyok alkalmatlan stb. (nem en
vagyok a felelos, de en alakitottam ki a rendszert: WinNT4, ezert en felelek
erte, mert o megmondta, hogy 98 kell es mindenki azt csinal a gepen, amit
akar). Ha tenyleg en hibaztam azt is nyugodtan meg lehet irni, vagy a
rendszer emilcimet esetleg (kirstat).
KGeza