tanforum - Re: [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kirstat

  • From: "Fodor Zsolt" <Fodor AT gyakg.u-szeged.hu>
  • To: "A TANFORUM tukrozese" <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Tf] kirstat
  • Date: Fri Oct 19 08:47:01 2001

Udv Mindenkinek!

> A program kezd alakulni -- a tavalyihoz képest erőteljesen javult!
> Az üzemeltetés is kialakul előbb-tób... Reméljük!

Mintha tavaly azt igertek volna, hogy iden csak modositgatni kell.
Legalabbis bizonyos adatok elektronikusan atvehetok. Ez nem
tortent meg... Felek, jovore elolrol kezdenek mindent. (Mondjuk
biztos jobb, mert iden egyszer volt problema, amihez engem mint
rendszergazdat riasztottak.)

Udv: Fodor Zsolt

----
Fodor Zsolt # Szeged # SZTE Sagvari Endre Gyakorlo Gimnazium
MhTel: (62)544-000/3371 # Level: 6701 Szeged Pf. 580.