tanforum - Re: [Tf] kirstat

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] kirstat

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] kirstat
  • Date: Fri Oct 19 09:12:01 2001

Udvozletem!

Fodor Zsolt irta (19 Oct 2001, 8:46)
"Re: [Tf] kirstat" targyu leveleben:

> Mintha tavaly azt igertek volna, hogy iden csak modositgatni kell.
> Legalabbis bizonyos adatok elektronikusan atvehetok. Ez nem
> tortent meg... Felek, jovore elolrol kezdenek mindent. (Mondjuk
> biztos jobb, mert iden egyszer volt problema, amihez engem mint
> rendszergazdat riasztottak.)

Az idei programban szerkezeti változás is volt, illetve -- ez tény --
lényegesen jobb lett a kezelhetõsége. A tavalyihoz képest
mindenképpen. Nem maradt hibátlan, ráadásul a program erõforrás-
igényességén nem is sok javítás történt a tesztelési fázisban,
pedig minden tesztelõ jelezte ezt...

A problémát nem abban látom (bár kit érdekel, mit látunk mi :((),
hogy jövöre a kir-stat-tal mi lesz, sokkal nagyon veszély
(katasztrófa) ha a KIR-t a tavalyi kir-stathoz hasonlo
elõkészítettséggel fogják megkísérelni lenyomni atorkunkon! Egy
igazgatói tájékoztatón már hangoztak el dicsérõ szavak a KIR-rel
kapcsolatban -- hát lehet, én ódovatú és konzervatív vagyok, de
elpre reggegek tõle, milesz ha MINDEN adatkezelés egyetlen
óriásprogram alatt fut, és netán az omlik össze!

Sötét jövõ áll elõttünk! (Bárcsak tehetnék ide szmájlit!)

--
Üdvözlettel: Dorozsmai Károly
kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu