tanforum - Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

  • From: <PP AT server.radnoti-elte.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...
  • Date: Thu Jan 11 18:27:03 2001

Kedves HunyadiMatyasGimnazium
A kovetkezoket potyoreszted be:
11 Jan 01, 15:48

64k-s vonalat amit minden iskola, es ha jol tudom, akkor 8 gepet
kaptunk amiben a szerver is benne volt. A tobbi gepet alapitvanyi
tamogatasbol, 1%-okbol, valamint palyazatokbol vette az iskola, az
elmult 3 ev alatt. (elotte volt 4db 286-os, 2db 386, 1db 486 ha jol
tudom.)
A sebessegrol, meg csak annyit, hogy ha bejovok kora reggel (7h
elott) es egyedul probalok meg letolteni valamit, akkor is
lassabbabn megy minden, mint 45 percel elobb otthonrol.
(Tortenetesen az is elenderes) Na akkor el lehet kepzelni, hogy a
suleinetes csucsban 30 gep egyszerre milyen sebesseget er el. pl
internetes szamonkeresnel. 4 dolgot kell megkeresni a neten, es
ezek kozul 1 vonat indulas (elvira), 1 pedig valamilyen irodalmi mu,
ami megtalalhato a mek-ben. Nem mindenkinek sikerul befejezni 3
ora alatt...
pp

Palocz Istvan
ELTE Radnoti Miklos Gyakorloiskola Tel.:343-6716
pp AT server.radnoti-elte.sulinet.hu

ppisti AT elender.hu