tanforum - Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

  • From: "Nagy Szabolcs" <exo AT vasvari.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...
  • Date: Thu Jan 11 11:40:04 2001

> Azota nem vagyok hajlando foglalkozni a webes levelezokkel,
> amiota, miutan elmagyaraztam egy angol tanarnak, hogy miert is
> nem megy a hotmail, es hogy avval en nem tudok mit kezdeni,
> elkezdett velem uvoltozni, hogy hat ertsem mar meg hogy ez most
> nagyon fontos, es hogy azonnal csinaljam meg, holott mukodott
> helyi levelezo szerver is, csak oneki ugye nem oda ir mindenki...

lassitsunk:

az alapelv: nalunk az internetes levelezes jog (hamarosan kotelesseg
lesz), amennyiben azt az iskola erdekeben hasznalja a dolgozo. A
maganlevelezes "megturt". Az iskola biztositja a levelezeshez
szukseges kornyezet rendelkezesre allasat, ami jelen esetben a helyi
levelezoszervert (mercury) es a levelezoprogramot (pegasus mail)
jelenti.

Aki kulso levelezo programot (pl. webes, telnet+pine) hasznal, annak
semmifele tamogatas keresere nincs joga, mivel az iskola fizet egy
_mukodo_ es _garantaltan rendelkezesre allo_ eszkoz mukodteteseert.

Nem is tamogatok senkit kulsos levelezes hasznalataban, ez nalam
alapelv, amihez komolyan ragaszkodom.

Tovabba, ami leginkabb a szememet szurja: mi jogon uvoltozik ?
barmilyen iskolai beosztottnak, igy a rendszergazdanak tudtommal csak
a munkaltatoja adhat utasitast, a kollegak max. kerhetnek tole, amit
nem koteles figyelembe venni.

Nalunk is voltak probalkozasok hasonlo modon (23 evesen kerultem
ide, paran talan azt hittek, csobe huzhatnak), de az eddig eltelt 3 ev
alatt meg senkinek se sikerult ilyen modon celt elernie, jobbara
sajat magaval tolt csak ki.

Nagy Szabolcs
Vasvari Pal KGSzKI
Szeged