tanforum - Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

  • From: "Dorozsmai Karoly" <kdorozs AT fay-bp.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...
  • Date: Wed Jan 10 20:41:03 2001
  • Comments: Sender has elected to use 8-bit data in this message. If problems arise, refer to postmaster at sender's site.

Udvozletem!

HunyadiMatyasGimnazium irta (10 Jan 01, 16:19) "Re: [Tf] Volt
egyszer egy statiszti" subject-u leveleben:

> Nálunk a suli smtp serverét és pop3 fiókot az öttagú vezetoségbol (ig és
> igh) 1 igh. használja rendszeresen.

Nalunk en... :) Azert mostanra az iskolavezetes is, de ehhez
ido kellett...

> Az igazgató noha támogató a hozzáállása
> a számítástechnikai dolgokhoz (pénz persze nincs egérre se) saját
> maga (elvbol) nem használja a hálózatot.

Naluni is _pontosan_ ez a helyzet!

> A Gazdasági igh régóta
> levelezik de ragaszkodik a régi WEB-es fiókjához.

En eroltetem az iskolaban, hogy ne WEB-alapon levelezzenek!
A levelezes egy dolog, az iskloai levelezesi atjaron at megy
(Mercury rulez), a WEB egy masik dolog. Aki WEB alapon
levelezik, azzal egyuterzek, de segiteni nem akarok... (Tudom,
illetve: sejtem, ez a jovo, de igyekszem maradi lenni... :-))

> Remélhetoen az arány javulni fog!

En is. Letkerdes. Nekem.
Ha a kerettanterv kapcsan megszunik az Informatika tantargy,
legalabb rendszergazdakent tartsanak meg... A takaritoi allas
sajnos mar foglalt... (Most elmarad a szmajli. Veresen komoly
dologrol van szo... Egyszer mar kirugtak egy jo munkahelyrol
mert az akkori kormany berkeretcsokkentese miatt megszunt
a statuszom... Minden ismetlodik?)

> 2 éve minden számtek órán nyomattam az outlook használatát, de a
> diákok eloszeretettel használták inkább a web alapú levelezést, az
> üres jellegu fiókok miatt idén már csak annak készítek pop3
> fiókot, aki kéri.

Na, en durvabb vagyok... A tananyag resze a Pega (rulez), en
azt nyomatom... Aki fremail-ozi akar, maga boldogul. Ennek
elvi alapja: a WEB olvaso hasznalatat ugyan tanitom, a
freemail hasznalata addig tartozik ram, amig elinditja a WEB
olvasot. Azutan nem... Feleloseget a freemail-ert nem vallalok,
a sajat levelezo atjaroert igen... Szoval: POP3... Pegasus..
Forever...

> Persze a web a szabadságot is jelenti... az én dolgom az hogy
> egyre több géprol elérhetové váljon...

A Net elerese minden szamitogeprol lehetseges nalunk,
amelyik halozatba van kotve. Amelyik nincs, az alarendelt
gep...

Szerintem sok ilyen eszrevetel lenne hasznos... Kinel mi a
helyzet?

--
Udvozlettel:
Dorozsmai Karoly