tanforum - Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...

  • From: <PP AT server.radnoti-elte.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: [Tf] Volt egyszer egy statisztika...
  • Date: Thu Jan 11 10:13:03 2001

Kedves Dorozsmai Karoly
A kovetkezoket potyoreszted be:
10 Jan 01, 20:40

> Nalunk en... :) Azert mostanra az iskolavezetes is, de ehhez
> ido kellett...
Szerencsere nalunk mar a kezdetektol hasznalja a vezetoseg is a
levelezest.

> En eroltetem az iskolaban, hogy ne WEB-alapon levelezzenek!
> A levelezes egy dolog, az iskloai levelezesi atjaron at megy
> (Mercury rulez), a WEB egy masik dolog. Aki WEB alapon
> levelezik, azzal egyuterzek, de segiteni nem akarok... (Tudom,
> illetve: sejtem, ez a jovo, de igyekszem maradi lenni... :-))
Azota nem vagyok hajlando foglalkozni a webes levelezokkel,
amiota, miutan elmagyaraztam egy angol tanarnak, hogy miert is
nem megy a hotmail, és hogy avval en nem tudok mit kezdeni,
elkezdett velem uvoltozni, hogy hat ertsem mar meg hogy ez most
nagyon fontos, es hogy azonnal csinaljam meg, holott mukodott
helyi levelezo szerver is, csak oneki ugye nem oda ir mindenki...

> En is. Letkerdes. Nekem.
> Ha a kerettanterv kapcsan megszunik az Informatika tantargy,
> legalabb rendszergazdakent tartsanak meg... A takaritoi allas
> sajnos mar foglalt... (Most elmarad a szmajli. Veresen komoly
> dologrol van szo... Egyszer mar kirugtak egy jo munkahelyrol
> mert az akkori kormany berkeretcsokkentese miatt megszunt
> a statuszom... Minden ismetlodik?)
ehem en erre nagykepuen azt szoktam mondani, hogy akkor
legfeljebb 10x ennyit keresek, igaz nem olyan munkaval amit
szeretek is...

> Na, en durvabb vagyok... A tananyag resze a Pega (rulez), en
> azt nyomatom... Aki fremail-ozi akar, maga boldogul. Ennek
> elvi alapja: a WEB olvaso hasznalatat ugyan tanitom, a
> freemail hasznalata addig tartozik ram, amig elinditja a WEB
> olvasot. Azutan nem... Feleloseget a freemail-ert nem vallalok,
> a sajat levelezo atjaroert igen... Szoval: POP3... Pegasus..
> Forever...
Ezzel en csak egyet tudok erteni:))

> A Net elerese minden szamitogeprol lehetseges nalunk,
> amelyik halozatba van kotve. Amelyik nincs, az alarendelt
> gep...
Nalunk szerencsere talan ha 5 gep van ami nincs a halozaton a
~60-bol, es ebbol 1 a csongot mukodteti, es altalaban 386-486-os.

pp
Palocz Istvan
ELTE Radnoti Miklos Gyakorloiskola Tel.:343-6716
pp AT server.radnoti-elte.sulinet.hu

ppisti AT elender.hu