tanforum - Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres

  • From: Ferenc Bajan <bferi AT tbsz.sulinet.hu>
  • To: tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres
  • Date: Fri Jun 9 08:47:48 2000

Hello!

On Thu, 8 Jun 2000, G. Konkoly Katalin wrote:

> This is a forwarded message
> From: c@ctus
> <cactus AT diszi.eu.org>
> Date: Thursday, June 08, 2000, 9:31:00 PM
> Subject: : Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres
>
> ===8<==============Original message text===============
>
> Nem tudom miert van igy, ahogy azt sem tudom, hogy
> az Olaszorszagban szuletett, tanult, egyetemi vegzettsegu
> unokahugom aki 24 eves, miert nem tudott
> egy olasz nyelvizsgat megszerezni a magyar vizsgarendszerben?
> :-)))))

mert nalunk pl. elofordulhat a rigo uccaban az is, hogy a delikvens nem az
angol nyelv nem tudasa miatt nem kapja meg a nyelvvizsgat, hanem mert par
hete tert haza Angliabol, ahol evekig elt, es nem tudja, hogyan kell
feladni Magyarorszagon egy ajanlott levelet. Vagy (meg az atkosban) soha
eleteben nem volt kulfoldon, es nem tudja, hogy zajlik egy
vamvizsgalat. Mindket eset elszenvedoivel szemelyesen talalkoztam.

--
+- Egy pingvinre gyakorlatilag lehetetlen haragosan nezni. -\
\---------- http://calypso.tbsz.sulinet.hu/~bferi ----------\