tanforum - Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres

  • From: "Zsako Laszlo" <zsako AT ludens.elte.hu>
  • To: tanforum AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: Fwd: Re: [Tf] Egy szokatlan kerdes-keres
  • Date: Fri Jun 9 07:51:04 2000

Bocsanat!

> :-))))
> A leirtak mast tukroznek :-)))

Azt hiszem felreerthetoen irtam: a mas velemeny azt jelenti, hogy nem
a mindenaron valo, mindenhez nyelvvizsgapapirt kovetelo szemlelettel
nem ertek egyet, illetve azzal , hogy ez mindennek kotelezo
elofeltetele legyen.

Aktualis peldam: az ELTE-n tanitok levelezo tagozaton informatika
tanarszakosokat. A tobbseg 30-40 eves pedagogus, a munkaja es a
csaladja mellett vallalkozott az eleg kemeny kovetelmenbyek
teljesitesere. Es akkor valaki kitalalta, hogy meg nyelvvizsgat is
kell tenniuk.Vajon munka es calad mellett 40 eves fejjel kepesek ra?

Zsako Laszlo

ZsL