tanforum - [Tf] Re: Egy szokatlan kerdes-keres

tanforum AT lists.kfki.hu

Subject: Tanárok vitafóruma

[Tf] Re: Egy szokatlan kerdes-keres

  • From: "feherp" <feherp AT mail.matav.hu>
  • To: <tanforum AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Tf] Re: Egy szokatlan kerdes-keres
  • Date: Fri Jun 9 08:58:10 2000

Szaisztok!

>Idovel! Es addig kik tanitananak???

> Addig azok akik most is.
> De a jelenlegi berert, a magas beret azok akik teljesitik
> a magasabb szintet. Hogy sokan kiesnenek? Igen.
> Ahogy sokan kiesnek cegektol is. A berkiegyenlitodes miatt
> a ketto kozott joval magasabb lenne a mozgas.

Ha-ha-ha!
Akik mar tanarnak sem valnak be, azok mennek a cegekhez???
Akik nem kellenek a cegeknek, azok most mit csinalnak szerinted??? :-)))
(Tisztelet a jelenlevo kivetelnek)
Szoavl aki innen kibukik (kibukna), annak annyi. :-(

>Vagy nagyon rossz a tanterv. Lehet hogy tudom angolul a Hamletet
> elemezni, de nem tudok szepeket mondani egy angol hidegveru lanynak
> hogy ne legyen hidegveru :-)

Nem nagyon talalkozom olyanokkal, akik erre kepesek lennenek.

Neha olyan furcsan erveltek, mintha a Holdon elnetek.

1. az EU-ba NEM kellenek a magyar vendegmunkasok. (vannak olcsobb rabszolgak
is)
2. a diplomahoz NEM kell felsofoku nyelvvizsga, hiszen a kozefokot sem tudjak
megcsinalni sokan.

Mietr nem teljesulhetnek a beidezett almok: mert senkinek sem az erdeke azok
kozul, akik a megfelelo poziocioban ulnek.
Ennyi.

Nagyon jol hangzik a "nem kell nyelvvizsga, az eletnek tanulunk", sot
erettsegi sem kell, meg felveteli sem kell, de hogyan
is nezed meg valami elfogadhato-e vagy sem? A boltban is megnezed, mielott
megveszed, nem? Amugy meg amilyen
nalunk ma a vizsgaztatas szabalyozasa, nem tudom elkepzelni, hogyan lehet
valahol megbukni?! (Olvastatok az uj erettsegi
magyar szablyokat pl, nem? vagy akar a matekot.)
Most kicsit elvonatkoztatva a nyelvvizsgatol azert engem nem nyugoznek le
azok az idegennyelv-tudasok, amikkel talalkozom.
Szoval persze tud angolul, nemetul, csak az a franya nyelvvizsga nincs meg.
Aha.

> Eeeeegen, itt latom a problemat.
> A tanulokat mindenfelere megtanitjak ilyen-olyan szinten
> csak gondolkodni, tanulni nem.

Most tavasszal volt eppen egy ilyen horges, mikor a 6. osztalyos felvetelik
voltak, ha jol tevedek.
Mert nem a szokasos (lasd ezerszer begyakorolt, almodbol felebresztve is
tudott) peldakat adtak,
hanem gondolkodni kellett volna :-) Jaj, csak azt ne.

Tudjatok mit nem szerettek legjobban a diakok a dolgozatoknal: a mit lehet
hasznalni kerdesre adott "Barmit!" valaszt.
Akkor jott am a Jajj, csak azt ne!! :-)))

Udv:
Feher Peter