fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

  • From: HORVATH Zsolt Jozsef <horvzsj AT mfa.kfki.hu>
  • To: Pécz Béla <pecz.bela AT ek-cer.hu>
  • Cc: 'Gergely Papp' <papp.gergely AT wigner.bme.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata
  • Date: Thu, 27 Oct 2022 08:19:57 +0200

Kedves Kollégák!

Pécz Béla visszafogott levelének utolsó kérdésével kapcsolatban az jutott eszembe, hogy történelemből annak idején nekünk azt tanították, hogy a török megszállás alatt teljesen kizsigerelték a földeket, mert az egyes területek szultán által kinevezett vezetői sajátjukként használhatták az adott területet. Viszont bármikor leválthatták őket, ezért a lehető legnagyobb hasznot akarták minél előbb kihozni a helyzetükből, nem törődtek a földek termőképességének megőrzésével.

Üdvözlettel:
Horváth Zsolt József

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-43 |

Én úgy gondolom, hogy az ELFT nem szakszervezet. Megértem, hogy
visszafogottan, politikamentesen, de támogatólag nyilatkoztak. Ezt
egyúttal köszönöm is.

Az első kb. 40 ezres Kossuth téri tüntetésen résztvettem és utána
mondtam a feleségemnek (általános iskolai tanítónéni), hogy igazából
nem is értem miért sztrájkolnak. Tudomásul kellene venni, hogy
gyakorlatilag nincs sztrájk joguk és a figyelemfelhívás és
demonstráció más formáit kellene választani. Napközben nyugodtan
tanítsanak (úgyis ez az életük...), este meg menjünk ki legközelebb a
Kossuth Térre 200 ezren.

A politikusoknak (remélem olvassák) meg azt üzenem, hogy a GDP arányos
oktatási ráfordítás csökkenése számomra azért rettenetes, mert nem
tudok negatív példát. Nem tudok olyan esetről, amikor egy ország sokat
tett az oktatásba és az ne fizetődött volna ki.
Ebben az a rettenetes, hoyg szerintem ezt a politikusok is tudják,
akkor meg mik a szándékaik?

Üdvözlettel, Pécz Béla

| fizinfo AT lists.kfki.hu |
| listsadm AT mail.kfki.hu |

Zsolt J. Horvath
Obuda University
Kando Kalman Faculty of Electrical Engineering
Institute of Microelectronics and Technology
Budapest, Tavaszmezo u. 15-17.
H-1084 Hungary
Phone: (36)-(1)-6665145, Fax: (36)-(1)-6665199
E-mails: horvath.zsolt AT uni-obuda.hu,
horvzsj AT mfa.kfki.hu