fizinfo - RE: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

  • From: Pécz Béla <pecz.bela AT ek-cer.hu>
  • To: "'Gergely Papp'" <papp.gergely AT wigner.bme.hu>, <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: RE: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata
  • Date: Wed, 26 Oct 2022 19:31:32 +0200

Kedves Kollégák!

Én úgy gondolom, hogy az ELFT nem szakszervezet. Megértem, hogy
visszafogottan, politikamentesen, de támogatólag nyilatkoztak. Ezt egyúttal
köszönöm is.

Az első kb. 40 ezres Kossuth téri tüntetésen résztvettem és utána mondtam a
feleségemnek (általános iskolai tanítónéni), hogy igazából nem is értem miért
sztrájkolnak. Tudomásul kellene venni, hogy gyakorlatilag nincs sztrájk joguk
és a figyelemfelhívás és demonstráció más formáit kellene választani.
Napközben nyugodtan tanítsanak (úgyis ez az életük...), este meg menjünk ki
legközelebb a Kossuth Térre 200 ezren.

A politikusoknak (remélem olvassák) meg azt üzenem, hogy a GDP arányos
oktatási ráfordítás csökkenése számomra azért rettenetes, mert nem tudok
negatív példát. Nem tudok olyan esetről, amikor egy ország sokat tett az
oktatásba és az ne fizetődött volna ki.
Ebben az a rettenetes, hoyg szerintem ezt a politikusok is tudják, akkor meg
mik a szándékaik?

Üdvözlettel, Pécz Béla