fizinfo - Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata

  • From: Horváth István <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: "elft AT elft.hu" <elft AT elft.hu>, "wolf.gyorgy AT wigner.hu" <wolf.gyorgy AT wigner.hu>
  • Cc: "fizinfo AT lists.kfki.hu" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Szolidaritási nyilatkozat - ELFT elnökségének nyilatkozata
  • Date: Wed, 26 Oct 2022 11:51:53 +0000
  • Accept-language: hu-HU, en-US

Kedves Gyuri,

Ne fenyegessük egymást.

Én se fenyegettem kilépéssel, ha alapszabály ellenesen

működne az ELFT. Pedig páran erre biztattak a Fizinfón.

Persze lehet mondani, hogy csak azért nem tettem,

mert akkor úgyis fennállt az esélye, hogy a bíróság

szólítja fel a Társulatot az alapszabály betartására.

Másrészt, kedves Gyuri!

"Akik szerint közvetlenül összeomlás előtt áll a közoktatás"

Erre csak azért reagálok, mert kikényszerítetted a fentieket.
Ha szó szerint veszem, akkor 2-3 év múlva térjünk rá vissza.
És vagy
1, összeomlott a közoktatás (nem hinném, de ha igen majd megkövetlek)
vagy
2, Köszönetet kell mondjál a kormánynak, hogy
ezt mégis megakadályozta.
3, vagy ami a legvalószínűbb, tévedtél.

Legnagyobb tisztelettel,
Horváth Pista