fizinfo - Re: [Fizinfo] Re: Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Re: Van-e globalis felmelegedes?

  • From: "Nagy, Denes Lajos" <nagy.denes AT wigner.mta.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Re: Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Sat, 24 Jan 2015 17:22:17 +0100 (CET)

Kedves Tamás,

kösz szépen a korrekciót; ebbe a csapdába bizony beleestem. Természetesen az akadémikus Rácz Zoltánra akartam rákeresni, akinek több kitűnő előadását is hallottam a témában; a másik Rácz Zoltánról nem tudtam, és csak azért linkeltem be a lapját (alaposabb átolvasás nélkül), mert időben sokkal újabbnak tűnt; nem vettem észre, hogy két különböző személyről van szó. De az igazán jó linket Nuspl János az imént megadta - köszönet érte!

Üdvözlettel,

Nagy Dénes

On Sat, 24 Jan 2015,
geszti AT complex.elte.hu
wrote:

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

Egy kis pontosítás: Dénes, két különböző Rácz Zoltántól idézel! A második, Horváth Zalánnal írott cikk társszerzője az ELTE kiváló fizikusa, a téma nemzetközileg elismert művelője. Az első (visszapörgetve az általad adott hivatkozást: http://racz-zoltan.hu/ -> Személyes adatok) villamosmérnök, környezetmérnök MSc, honlapja tanúsága szerint zavarbaejtően széleskörű érdeklődéssel.
Üdvözlettel
Geszti Tamás