fizinfo - Vá: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Vá: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?

  • From: "Horvath Istvan" <Horvath.Istvan AT uni-nke.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Vá: [Fizinfo] Van-e globalis felmelegedes?
  • Date: Sat, 24 Jan 2015 15:46:26 +0100

>>> Attila Csoto
>>> <csoto AT matrix.elte.hu>
>>> 2015.01.24. 14:30 >>>
Az utobbi idoben meg termeszettudomanyosan kepzett emberektol
is gyakran hallom azt, hogy nincs semmi bizonyitek a globalis
felmelegedesre. Ajanlom mindenki figyelmebe az alabbi oldal
abrait, foleg az elso kettot.

http://www.nodc.noaa.gov/OC5/3M_HEAT_CONTENT/

Kedves Attila,

Amit irsz azt en 15-20 eve hallottam. Ugy tudom az utobbi 10-15 evben
ez a vita a van-e globalis felmelegedes sikrol atterelodott a
ki vagy mi okozza azt vitara.
Tehat az altalam ismert vitazo felek elismerik a globalis felmelegedest
mint tenyt. De egyesek vitatjak, hogy ennek oka az emberi tevekenyseg lenne.

En a magam reszerol varakozo allasponton vagyok, hiszen a Fold
atlaghomerseklete volt mar tobb mint 10 fokkal is magasabb.
Vagyis szerintem lehet, hogy mi okozzuk a felmelegedest, de az
is lehet, hogy valami mas okbol van.
En azert az elobbire fogadnek, mert kicsi az eselye (szerintem), hogy
"veletlenul" eppen most velunk tortenjen ugy, hogy semmi kozunk hozza.

Udv,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu