fizinfo - [Fizinfo] VVV: mi az ami nem ide valo

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] VVV: mi az ami nem ide valo

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] VVV: mi az ami nem ide valo
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 12:00:52 +0100

Kedves Lista,

Ma mar eleg sokat irtam, igy ezzel mara be is fejezem.

Emlekeztetoul: 1/21/2011 10:48 de.-kor irtam:
"Csak a parhuzamra kivanok ramutatni.
Nem ohajtok egyik konkret ugyben se ervelni."
Parhuzamon azt ertem, hogy mindket ugyben
meg kell varni a hivatalos veget (lasd. meg Jani Péter irasat).

Bevallom, komoly maganlevelezes indult meg a Fizinfo hata mogott.
Magan levelbol sose idezunk, de mivel magamat idezem
hat nezessek ez most el nekem.

> En azert haborgok, mert jol lathatoan kezdjuk a
> politikai szekertaborokat lekepezni a fizika kozossegre.
>
> udv,
> Pista

Nagyon remelem, hogy ezt senki se szeretne.
Ennek fenyeben tessek irasaimat ertekelni es vitatni.
Valamint a tovabbi "filozofalast" folytatni.

Tovabbi szep napot!
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu