fizinfo - Re: [Fizinfo] MN kontra MTA Filozófiai Intézet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] MN kontra MTA Filozófiai Intézet

  • From: Attila Bencze <abencze AT gmail.com>
  • To: Jani Péter <pjani AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] MN kontra MTA Filozófiai Intézet
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 11:58:28 +0100

Kedves Mindenki!

Szerintem is szálljun le a témáról! Aki akar az majd úgyis aláír politikai
nyilatokzatokat akár jobb- akár baloldalit - ezt eddig is szívesen tették a
tudós kollégák!

Üdvözlettel: Bencze Attila

2011. január 21. 11:02 Jani Péter írta,
<pjani AT sunserv.kfki.hu>:

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
> Tisztelt Lista!
>
> Úgy érzem ez a fórum már teljesítette és ki is merítette a vitával
> kapcsolatos lehetõségeit. A magam részérõl többet itt már nem szeretnék
> olvasni. Természetesen magánemberként érdeklõdve várom az ügy további
> bizonyítható, kétségbevonhatatlan, azaz az igazságügyre tartozó
> fejleményeit, akár pro, akár kontra. Mert ennek jelen helyzetben meg kell
> történnie, nem prejudikálva, de a tisztánlátás követelményét szemelött
> [...]

Dr. Attila Bencze, PhD
MTA KFKI Research Institute for Particle and Nuclear Physics
Department of Plasma Physics
Letters: P.O.B. 49, H-1525, Budapest,
Hungary
Phone: (36 1) 3922541