fizinfo - [Fizinfo] V: R: Filozofusok, szerintem ez egy fizikusi szakmai forum

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: R: Filozofusok, szerintem ez egy fizikusi szakmai forum

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: R: Filozofusok, szerintem ez egy fizikusi szakmai forum
  • Date: Thu, 20 Jan 2011 07:49:27 +0100

Kedves Kollegak,

Tobb elottem szoloval is reszben egyetertek.
De leginkabb nem a Fizinfora valonak tartom a dolgot.

Emlekezhettek ra, en tobbszor megvedtem azokat akiket
off topic-kal vadoltak. Bar en nem a delete gomb nyomogatasara
biztattam a kollegakat, hanem azt mondtam, hogy barmi
aminek kicsi koze is van a fizikahoz johet a Fizinfora.
Legfeljebb nem olvasom el (de ha masokat erdekel ...)

Tegnap Ropolyi László levelet atfutva eros ingerenciam tamadt
megkerdezni, hogy ez az email miert is jott erre a listara.
De lebeszeltem magam rola. 7 oran keresztul masok is ezt tettek.
(Szereintem ez komoly eredmeny)

Most se mondom, hogy titlsuk le a filozofiat, vagy a filozofusokat
a listarol. Csak annyit mondok, hogy a velemenyem szerint ennek
nem sok koze van a fizikahoz.

Nagyon fontosnak tartom a tarsadalmi, politikai kerdeseket, de
azt hiszem a Fizinfon kozmegegyezes van arrol, hogy ezeket
itt nem vitatjuk meg. A csecsemok nevelese is fontos tema.
De ez a forum nem ennek megvitatasara jott letre.

Ket peldat hoznek meg.
2006 oszen se irtunk itt a politikarol (legalabbis en nem emlekszem
ra),
mint ahogy 2010-ben se irtunk a 2/3-os valasztasi eredmenyrol.
Fontos temak? Igen!
De nem itt kell ezeket megvitatni.

En se irtam tiltakozo levelet amikor a ZMNE rektorat
11 honappal ezelott letartoztattak.
Es ha a katonak irtak volna allasfoglalast az ellen, hogy az egyetem
mindket karara uj dekant neveztek ki (megbizassal) szeptember eggyel,
bizonyosan nem kuldtem volna ezt fel a Fizinfora.

Megismetlem:
Velemenyem szerint, a filozofusok jogi es politikai ugyeit
ne a Fizonfon vitassuk meg.
Mar az is eleg, ha azt megvitatjuk, hogy a tema idevalo-e ;-) :-(

A magam reszerol, ha nehezen is, de el tudom viselni.
Vegul is tenyleg van delete gomb a billenytyuzeten.

Udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu