fizinfo - [Fizinfo] Filozofusok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Filozofusok

  • From: Wolf Gyuri <wolf AT rmki.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Filozofusok
  • Date: Fri, 21 Jan 2011 11:20:38 +0100

Kedves Pista!
Jelentős különbséget látok a 2 eset között.
Egyik esetben egy politikus vádol az újságok cimlapjain, a másik esetben
a rendőrság tartóztatott le valakit egy feljelentés és gondolom nyomozás
után (a bíróság a nyomozás idejére lakhely elhagyási tilalmat rótt ki,
azaz nem dobta vissza az ügyet.)
Az egyik esetben egy egész foglalkozási csoportot támadtak ("a
filozófusok") úgy, hogy én legalább is nem olvastam konkrét, törvények
megszegésére vonatkozó vádpontot, pl sikkasztást.
Egyik esetben a motiváció gyanús (bejelentő személye, bejelentés módja,
s az is érthetetlen számomra, hogy miért nem a zárójelentéseket elfogadó
zsűri, vagy intézmény a támadás célpontja), míg a másik eset egyszerű
bűnüldözésnek látszik.

Zárásként csak azért is leírom: Gyurcsány, Orbán, vörös posztó (hogy a
bikákról se felejtkezzek el, hátha azok is olvasnak Fizinfot).
Üdv Wolf Gyuri